برای نصب هونیاک بر روی گوشی خود اینجا کلیک کنید !

موفقیت php در سهم بازار جهانی نرم افزارهای تحت وب

  1. بلاگ

چرا پرتالهایی که به زبان PHP تولید و توسعه یافته اند بخش گسترده ای از بازار را به خود اختصاص داده اند ؟

پی اچ پی (پیش پردازشگر فرامتن) یک زبان برنامه نویسی منبع باز سمت سرور است که برای توسعه وب استفاده می شود و به طور گسترده در ایجاد صفحات وب پویا استفاده می شود. در مقایسه با سایر پلتفرم های طراحی وب سایت، PHP دارای چندین مزیت است که آن را از بقیه متمایز می کند.

  1. سرعت تولید صفحات : وب سایت هایی که برای ساخت و توسعه از PHP بهره می برند , سریعتر هستند . هنگام طراحی وب سایت با PHP، می توانید محتوا را کش کرده (نوعی ذخیره و آماده سازی داده برای نمایش سریع تر) و از تکنیک های مختلف کش برای بهبود زمان بارگذاری سایت خود استفاده کنید. علاوه بر این، تکنیک های بهینه سازی مورد استفاده برای PHP به طور قابل توجهی بار سرور را کاهش می دهد و وب سایت شما را سریعتر و پاسخگوتر می کند.
  2. انعطاف پذیری : طراحی سایت با PHP خالص، انعطاف پذیری بالایی را برای شما فراهم می کند. شما می توانید همه چیز را بر اساس نیاز خود سفارشی کنید و هیچ محدودیتی برای دستیابی به آن وجود ندارد. علاوه بر این، این زبان بسیار مقیاس پذیر است و به شما امکان می دهد بدون دخالت در عملکرد سایت خود، تغییراتی در سایت خود ایجاد کنید.
  3. امنیت : امنیت هنگام طراحی سایت بسیار مهم است و PHP در این زمینه ارائه می دهد. وب سایت های PHP ایمن هستند و شما کنترل کاملی بر اقدامات امنیتی دارید. به‌عنوان یک توسعه‌دهنده، می‌توانید با استفاده از مکانیسم‌های امنیتی مختلف، مانند فیلتر کردن ورودی و خروجی، اعتبارسنجی فرم و جلوگیری از تزریق SQL از ایمن بودن وب‌سایت خود اطمینان حاصل کنید.
  4. مقرون به صرفه : در مقایسه با سایر پلتفرم های طراحی وب سایت، طراحی سایت با PHP خالص مقرون به صرفه است. شما نیازی به خرید مجوز یا پرداخت هزینه اشتراک ندارید، و آن را به گزینه ای مقرون به صرفه برای مشاغل کوچک و افراد تبدیل می کند.

تنظیمات